Bogens beklædning
Somme tider indeholder en bogopgave konceptudvikling af indhold og vinkel og/eller layout af hele bogen fra a-å. Andre gange er indhold og omslag adskilt og fordelt på forskellige leverandører. I de tre eksempler her er det udelukkende designet af omslaget, der har været forbi mit bord. Det er vigtigt bogens indhold og tone bliver omsat visuelt så præcist som muligt på dette relative lille omslagsformat fordelt på en for- og bagside samt smalle ryg. Nøjagtig som vores påklædning fortæller en del om hvem vi er.
- Design af omslag til Morten Münsters engelske udgave af bogen “Personlig Indflydelse”: “The Power of Relations” for forlaget Frydenlund.
- Design af omslag til BRO Kommunikations bog; "8 ord du altid skal slete fra din tekst og 39 andre sølvkorn". Illustration + layout.
- Design af omslag til ungdomsbogen "Make merry" af Lars Holmgaard Jørgensen for ABC-forlaget. Illustration + layout.